Vragen? Neem contact op

Vind ons hier

Ervaringen en reviews

Wat zeggen onze deelnemers

14 januari 2026

Sinds september komen we regelmatig in de kliniek in Groningen. Er wordt zeer zorgvuldig gewerkt. De zorg voor zowel de deelnemer, als de naaste/begeleider is heel fijn. Personeel is heel vriendelijk. Koffie/thee, lunch is altijd weer goed verzorgd. Dit laatste is natuurlijk niet het belangrijkst maar wel heel fijn.

h. wouwes
18 december 2025

Met CTC doorloop een traject door met onderzoek van een nieuw medicijn. Mijn beeld is dat dit traject heel zorgvuldig wordt uitgevoerd. De medewerkers informeren mij goed over wat het traject voor mij inhoudt.
Ik ervaar een grote toewijding van de medewerkers met hun taken en ook met mijn gezondheid en welbevinden als proefpersoon. Ze maken het verblijf voor mij zo aangenaam mogelijk, ook wat eten, drinken en rusten betreft.
Ik proef een goede samenwerking binnen het team. En ik vind ze heel precies met hun werkzaamheden mbt het onderzoek.
Frans Traa

Frans Traa
3 november 2025

Heel aangenaam en tof personeel.Niets is teveel gevraagd. Ik zie er naar uit nog een studie bij hen te doen. Gr Stefan

Stefan Keirsschieter
14 januari 2026

Vriendelijk personeel. Goede verzorging en erg behulpzaam en een gebruiks vriendelijke accommodatie.

Gerrit Van der Schaaf
3 juni 2025

Leuke nette omgeving, met professionele mensen.. Medewerkers die naar je luisteren en er daadwerkelijk iets mee doen!

Tot nu toe hun afspraken allemaal nagekomen!

Respect 🫡

Mo As
© Copyright 2026 CTC Netherlands
Gebouwd door Saam' Marketing uit Groningen
×

Stuur ons een bericht

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.